2012. április 30., hétfő

ll. 1. fejezet(31.)

Nos, itt lennék még mindig laptop nélkül, s nagyon úgy tűnik ez így is lesz egy darabig, ugyanis a szerelő egy elég nagy összegű javítást ajánlott fel és szüleim nem igen támogatják ezt, tekintve, hogy már 6-7 éves a gépem. De nem adom fel, bizakodok, hogy a Főnöke tudd jó hírrel is szolgálni, és netán még menthető a "kicsike". Ha meg nem, akkor utolsó reményem a nővérem ballagási ajándékában van (netbook) és hogy esetleg lesz majd oly szíves és majd nekem is ideadni egy-egy fejezet megírására.
Csak még annyit fűznék hozzá, hogy az iskolának és a megbékélt szomszédom számítógépének képernyőjénél eltöltött időm kevés volt, de igyekeztem: viszont szokásosnál rövidebb részt tudtam hozni, sajnálom. De már nem akartam tovább késni és azért remélem elég lesz egyenlőre Számotokra, és netán kicsit engesztelni tudlak Benneteket a fejezettel, és nem tudok hogy hálálkodni, hogy kitartotok mellettem, illetve a blogom mellett. :]
Nos, mit ad Isten: Íme a 2. évad 1. fejezete a születésnapomon. :]


A színeknek jelentésük van... (Ha nem látod, csak jelöld ki.)
És kivételesen egy számuk címe illik a fejezethez. :D





Another world
 ###
...
-Még most is mennyire gyönyörű vagy. Istenem...-csuklik el a hangja, s mintha halk zokogásba kezdene, majd mély levegőt vesz és folytatja: -Ez az én hibám. Minden az én hibám. Nem lett volna szabad engednem, hogy elmenj, vagy választásra kényszeríteni Téged. Kérlek, kelj fel. Kérlek...ne miattam, miattad...
-Tesó, gyere. Igyál egy teát, vagy egyél valamit.-torpan be egy másik férfi, s a másik szipogva teszi meg lépteit, amik elnémulnak egy ajtózárulás után.  
-Szia.-szólal meg az imént érkezett személy, és hangja arra utal, hogy kicsit mosolyog, de nem vidáman, hanem amolyan bágyadtan. Szavai zúgással keverednek, szemeimet próbálom kinyitni, de többszörös próbálkozás után is feketeség tárul elém. Mintha valami súlynehezék akadályozná meg szemhéjamat, hogy azok felnyíljanak. Szívem újra hangos dobogásba kezd, ami elnyomja mind a férfi, mind a zaj hangját, és csak az egyenletes dobbanások üteme hallatszik, és a sötétség továbbra se pártol el Tőlem.

...
-...sajnálok mindent... Nem értem miért Teveled történnek ezek a dolgok, nem Neked kellene ezeket átélned...Ajj.-morog fel kissé, s hangja sokkal mélyebb mint az első férfinek. Elhallgat és nem mond semmit. Egy kéz érinti meg a bőrömet. Valahol. Talán az én kezemnél, vagy karomnál. Nem tudom. -Istenem milyen szép vagy. -mondja, majd egy hatalmasat nyel, s a levegőt kissé zaklatottan kifújja, hideg tapintása pedig elmúlik a bőrömnél és egy újabb ajtózáródásra leszek figyelmes. Miért mondják, hogy szép vagyok? Szép lennék? Miért sajnálják? Megsajnáltak? Miért?
-Szia Csajszi.-szólal meg hirtelen egy újabb hang tulajdonosa. Hallottak alapján leülhet valahova, s valamit mesél. Valamit, de nem értem. Ismét a szívem diktálja a főritmust, ismét a hangos dobogás elnyomja a fiú beszédét, és csak hangosodik és hangosodik...

...
-Már nem bírom. Olyan kihalt minden nélküled. A nevetéseid, a hülyeségeid és a tanácsaid nélkül semmi sem olyan jó. Hallod? Nem jó nélküled! Remélem hallasz mert... Én...-újra ugyanaz a magasabb hangú srác mint először, de megint megakad benne a szó. Zaklatott szuszogása és folytonos csipogás lengi be a helyet. Lélegzetvétele megnyugtatóul hat rám, ám a gépies és szaggatott sípolás már az idegeimre megy. Megakarom nézni ki van itt, megakarom nézni mi adja ki ezt a hangot, megakarom nézni hol vagyok. De szemeim nem akarják...Nem akarják, mert nem nyílnak ki. Miért nem nyílnak ki? Miért nem tudok felkelni? Nem tudok, vagy nem akarok? 
-Én...Én...Szeretlek... 

...
-A srácokkal hoztunk virágot. De mivel tudjuk, hogy utálod az összeset kivéve a sárga tulipánt, így csak azt hoztuk. Igazán jó illata van... Már értem miért szereted. -mondja újra a mély hangú srác, s való igaz, a légkört kellemes és erőteljes virágillat lepi be. A fiú nem szól semmit, ismét csend uralkodik el a szobában, na de persze az a zavaró sípolás még mindig szüntelenül tépi az idegeimet.
-Szia.-köszön egy nő, legalábbis hangszínéből ítélve.
-Szia. Hogy-hogy itt?-kérdezi meglepetten a srác.
-Csak most hallottam a hírt. És pont Marseilleben voltam, amikor megtudtam és jöttem ahogy engedték a vonatjáratok.-válaszol a nő, beszéde kissé monoton de mégis kedves.
-Örülök, hogy itt vagy.
-Köszönöm. És, hogy van? Istenem még így is milyen kis szép.
-Igen az...
-mereng el a fiú, majd megköszörüli a hangját. -És nem mondanak semmit. Mintha titkolóznának és ez annyira idegesítő. Nem értjük, miért nem közölnek semmit se velünk!
-Megvan rá az okuk.
-indokol a kedves hangú nő, majd némi hezitálás után újra beszédre nyitja száját: -Gyere, beszélgessünk.
-Rendben...
-egyezik bele, majd magassarkú és normál cipő kopogása elhalkulnak, ezzel szembe a szívem ismét erős dobogása jelzi, ismét egy másik világba megyek...
...
-Tony-t és Sophia-t sikeresen elküldtük aludni egy közeli apartmanba. Éjjel-nappali itt vannak, csodálom, hogy nem estek még össze.-mondja egy férfi, s huppanás jelzi, hogy valamiféle kanapén helyet foglalhatott.
-Jaj ne tudd meg: Louis-t és Harry-t meddig kellett győzködnöm, hogy leváltsuk Őket. Ők se nagyon pihenhettek az elmúlt időszakban.-csatlakozik a beszédben egy másik férfi, s a másik csak egyetértően hümmög.
-Tudod mi a legrosszabb, hogy azt már elviseltem, hogy tehetetlenek vagyunk, de hogy senki semmit nem mond. Nem hogy itt, de még Tony-ék sem. Valami van e mögött, de képtelenek bármit is mondani valamit. Sőt, még Harry-ék is titkolnak valamit. Te, Niall, te titkolsz valamit?
-Öhm...nagybácsi leszek. És mielőtt leszidnál, hogy csak most közlöm a hírt, előbb mentségemre legyen, hogy nem most akartam...ilyen helyzetben.
-Megértem, és semmi. Gratulálok. És Gregnek is.
-Köszi Liam. 

...
Zayn:
Nem gondoltam volna, hogy ha egyszer eljutok Franciaországba, akkor ennyire letört leszek, illetve leszünk. Mert hogy itt vagyunk, a világ legnagyobb divatvárosában, a bagettek és a sajtok hazájában, a jellegzetes illatokkal és színekkel teli Párizsban. S volt olyan szerencsénk, hogy elsődleges szállásunk ablakaiból teljes nagyságában láthattuk az Eiffel-toronyt álldogálni, ám lemondtuk róla közös egyetértéssel, mivel akkor messze lennénk Tőle.
-Srácok. 5 perc és kezdtek.-zökkent ki elmélkedésembe, és megtörve a köztünk ülő csendet az egyik stábtag. Kisebb akcentusa azonban mindnyájunkat elmosolyogtat, amit nem igen tettünk már egy ideje. Kedvünk valahol a békafeneke alatt lehet, ám kötelességünk van, így fáradt mozdulatokkal ülünk fel a sminkes székekből és csoszogunk be az interjú helyszínére. A bejáratot készségesen kinyitja előttünk egy fiatal pasas, kinek egyik kezében egy csíptetős jegyzettömb díszeleg, míg füléből a telefonjának heccet-e lóg ki. A vasajtó kitárul, s a közönség hangos kiáltása és ujjongása csendül fel. Egyszerre öltjük magunkra a jól bevált "Minden rendben" című mosolyunkat és aprót ugrálgatva, integetve telepedünk le egy 6 személyes kanapéra 5-en...
-Sziasztok fiúk!-üdvözöl bennünket a francia riporter először angolul, majd franciául is.
-Helló.-köszönünk mi is a megszokott módon.
-Szerintem vágjunk is a közepébe, minek köntörfalazzunk: Mi lesz a banda sorsa?-teszi fel első kérdését a nő, kinek bevallom, fogalma sincs, hogy mi a neve. A srácokkal szolidan egymásra nézünk, majd Liam diplomatikus válaszát várva, meghagyjuk neki a monológot.
-A banda először is nem oszlik fel,-kezd bele Liam, mire a közönségből megkönnyebbül "hurrázások" törnek ki, majd némi elhalkulás után folytatja: -A turnét Franciaország után szüneteltetjük, és bár öten vagyunk, azért fellépünk a párizsi koncerteken, mivel a szervezők már nem tudták lefújni a programokat, mi meg nem akarunk csalódást okozni a rajongóinknak.
-Hát, akkor a francia lányok nevében mondom, hogy köszönjük. És igazán méltányoló, hogy a csapatlétszám csökkenése mellett és hogy Ti is miken átmehettek, még így is törődtök a rajongókkal.
-Sokat segítenek most is nekünk.-reagálok még rá gyorsan egy enyhe mosoly kíséretével.
-Még úgy is, hogy semmit nem tudnak, pontosabban tudunk a történtekről.-célozgat finoman az interjúvoló nő, de mi csak helyeslően bólogatunk, így határozottan rákérdez arra, amire kíváncsi:
-Ha nem mondja el senki a sztorit, akkor legalább arra válaszoljatok kérlek, hogy hogy van.
-Hát...-keresi a szavakat Harry de elakad és segítségkérően a magába roskadva ülő Louis felé pillant, aki nem viszonozza a figyelmet, így újra Liam az, aki kiment minket.
-Nem mondhatunk semmi pontosat a menedzserünk nélkül, viszont annyit igen, hogy erős lány, rendbe lesz.
-Erős lány.-ismétli a szavakat egy biztató mosollyal a riporternő, mire mind egy hálás pillantással reagálunk. 



20 perccel később...
-Köszönöm, hogy itt voltatok One Direction, és eltekintve a történtektől, azért reméljük tetszeni fog nektek Franciaország.
-Köszönjük mi is. Sziasztok!-integettünk újra, majd kissé szedve a lábainkat, kiviharoztunk az interjú helyszínéről és a pihenőszobába vetődtünk be.
-Na jó, én most fogom elbőgni magam.-jelenti ki meglepettségünkre a fotelban elterülő és telefonját bújó Niall, mire egyszerre fordulunk felé, s küszködve barátunk a könnyeivel -ami csak még jobban ledöbbent bennünket,- megfordítja mobiljának képernyőjét és felénk mutatja azt. Kíváncsian lépünk elé és fürkésszük a megnyitott Twitter-t és azon belül a kijelölt bejegyzést, majd csak némán olvassuk újra és újra a trendeknél szereplő részt, miszerint "#SheIsAStronGirl". Alsó ajkamat beszívva nézek a mellettem ácsorgó Louis-ra, akinek szemei ugyanúgy mint Niallnek is, könnyektől csillog. De ezt ellehet mondani Harryről, Liamről és Rólam is. Pedig csak egy kiírás, de mégis... Pár perccel ezelőtt mondtuk és rajongóink már is mellettünk állnak és biztatnak minket. Mikor nem, ha nem most hatódunk meg? Meg eleve... mindannyiunkat megviseli a történtek...
...

###
És ismét. A megtörhetetlen, szaggatott csipogó hang továbbra sem unta meg munkáját. Éles és pontos ütemeket verő csipogó hang. Mindent ellehet róla mondani, csak azt nem, hogy megnyugtató. S ami a legrosszabb, nem hogy hallásomat zavarja ez a "izé", de még a látásom sem tiszta, helyesbítek: NEM LÁTOK SEMMIT, CSAK A NAGY FEKETESÉGET. Miért pont fekete? Miért nem piros? Vagy zöld? Igen, a zöld tökéletes lenne, na de fekete... az nem is szín. Ráadásul meghatározatlan pillanatokban ez az üresség is eltűnik, és lesz utána semmi... Vagyis nem emlékszem mi van utána, csak miután felkelek a sötétségbe, akkor jövök rá, hogy a szívem hangos verése ellüktetett egy másik világba. Amire nem is emlékszek! Normális az ilyen? Mert szerintem nem... Felakarok kelni. Felakarok kelni! Felakarok kelni? Biztos? Lehet, hogy tudatalattim -vagy mim, ahol én most tartózkodok,- nem akarja ezt. Lehet, hogy megvéd valamitől. De mitől? Félnem kéne? Hiszen sötét van...lelkünk sötétségben él, s a kisgyerekek vajon jogosan félnek ilyenkor, és nekünk is ezt kellene tennünk? Félnünk kéne, vagy legyőzni az ismeretlent?

Ugye
minden rendbe lesz?
Félek és Elbizonytalanodtam... s nincs is időm tovább gondolkozni ezen, hiszen a már-már megszokott szívverés hangja ismét megcsap, és ismét elringat abba a bizonyos "másik világba"...

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon vártam már a rész és nem csalódtam. Ez is jó lett mint a többi, talán még jobb is. Remekül megfogalmaztad az érzéseket. Nagyon sajnálom Zoé-t és persze a fiúkat is. Borzasztóan kíváncsi vagyok a folytatásra. Siess!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]
      Most egy nagy kő esett le a szívemről, hogy sikerült úgy visszajönnöm (egy kis időre), hogy nem változott a véleményed/véleményetek a blogról. :]
      Nagyon szépen köszönöm. :]
      A folytatás elhúzódik... sajnálom. :/
      De azért tényleg hálás vagyok, hogy még mindig olvassátok a történeteimet kitartóan. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. Édes, drága Tyra!

    Öröm sikoltásba kezdtem, amikor megláttam, hogy frissítettél. Pont tegnap néztem a blogodat, hogy mikor lesz ár friss. Többet kellene néznem, hátha valami természetfeletti erő meghallgatná a kérésemet? :O xd

    A fejezet szokásodhoz híven csodás volt. És bevallom... Nagyjából a színeket megtudtam különböztetni és ha sikeresen komplikáltam, akkor rájöttem a szerelmi szálakra, de ez a szürke rész... Nem tettél oda szemszögöt... vajon direkt?

    Ne kínozz már minket.. :( Ugye hamar jön az új fejezet. *-*

    Puszi: Alexa L. Wozde xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes, Drága Alexa L. Wozde! :D

      Ilyen reakciót váltottam ki? Úristen. :D Köszönöm! :] Ha netán tényleg van természetfeletti erőd, légy szíves nézz rá a laptopomra is, hátha rendbe jönne általad. :D

      Köszönöm, örülök, hogy így vélekedsz a fejezetről. :]
      Öhm, csak hogy félreértés ne essen, lehet, hogy én értettem rosszul az írásodból, de a színek különbözősége nem más-más személyt jelentenek, hanem valami mást, s annyit megsúgok, végül is egy szín fut végig, viszont halványul...
      És igen, direkt nem raktam szemszöget a végénél, mi több az elejénél sem...
      Bocsi ha nagyon sejtelmes lettem. De úgy éreztem, ide most ez kellett. :]

      Próbálok nem kínozni senkit se (a nővéremen kívül persze... :D), de az új fejezet hát... próbálom majd "lekenyerezni" nővérkémet a netbookjának használatáról és ha sikeres lesz az akcióm, akkor hozom. :]
      Köszönök mindent. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Jaj, Istenem.!

    Nem csalódtam, sőt...! ez a fejezet nagyon letaglózott.. olyan szép, gyönyörűen meg van írva... IMÁDOM!

    annyira vártam,hogy jöjjenek az új részek, és végre.. megérte várni.:)

    Gratulálok, a tiéd a legjobb blog, és hű olvasód maradok.:)

    xXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó! :] Olyan jó olvasni (immár 2 személytől is), hogy nem csalódtatok. Ez volt a legnagyobb félelmem, hogy a hosszú visszatérés után nem találjátok kellőképpen jónak, esetleg megfelelőnek arra, hogy elolvassátok. És igyekeztem (és most lehet a szülinapom miatt is), de ma kifejezetten érzékeny hangulatomba vagyok, és elárulom eléggé megvagyok hatódva, hogy így vélekedsz a fejezetről/ írásomról és hogy hű olvasóm vagy, na meg, hogy szerinted a blogom a legjobb blog. Most itt ülök és egyszerűen nem tudok hogy hálálkodni, nem tudom hogyan fejezzem ki a most lefutó érzéseimet. Tényleg, csak annyit tudok ki makogni, hogy köszönöm! :] Köszönöm! :']
      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. Szia!

    A legjobb névnapi ajándék, komolyan! És neked pedig nagyon boldog születésnapot kívánok! <3 Nagyon örültem neki, hogy tudtál nekünk hozni fejezetet, és msot az egyszer, nem bántam, hogy ilyen rövidet, mert ebben amúgy is benne volt minden, amit vártam egy évadnyitótól: szerelmi vallomások, izgalom, meghatottságra buzdító sorok, zaklatott gondolatok és sok-sok titokzatosság, hogy az embernek ötlete se legyen, mit tervezel! Most komolyan, nem is tudok, mit írni, annyira hát... hatással volt rám a rész. A rajongók mellettük állásan, a fiúk elérzékenyülése, Zoé gondolatai, és ez a szürke rész!!! Nem is tudom, mi lesz itt még, de nagyon kíváncsi vagyok!
    Reménykedem benne, hogy mihamarabb rendbejönnek felétek a dolgok, szerzel laptopot, és valahogyan varázsolsz nekünk egy újabb, ilyen jó fejezetet!

    Ölel, FantasyGirl

    Ui.: #SheIsAStronGirl Gyerünk, Zoé, kelj fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]

      Ó Boldog Névnapot! Kitti? Katalin? :D És lehet, hogy csak én fújom fel, de valamiért tök jó érzés, hogy egy napon van a szülinapom és a Te névnapod. :D És köszönöm a köszöntést! :D
      Örülök, hogy neked se okoztam csalódást és hogy sikerült olyannak megírnom az évadnyitót, mint amit Te is elvárnál egy első résznél. :]
      Hatással voltam Rád? Akkor most elkönyvelem magamnak ezt is a legjobb szülinapi ajándékomnak ma. :] Hatással? Úristen. :]]

      Én is remélem, meg abban, hogy a nővérem lesz szíves osztozni az Ő Netbookján, viszont 2 rész a laptopomon volt elmentve, és én hülye nem a blogspoton tároltam őket... de most tanulságként már itt fogom írni.
      Igyekszek hozni új fejezetet, de sajnos semmiképp nem ígérhetem 1 héten belül. :/
      Még egyszer nagyon köszönöm, mindent. Hogy mindig írsz nekem megjegyzéseket, és hogy megosztod velem a gondolataidat amik felmerülnek Benned. :]
      Ui.: És íme: újra meghatódtam. Én?! Mi van ma velem... Nem tudom miért, de olyan jó érzés volt olvasni a PS.-det. :]]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a rész... Sejtelmes :)
    Sajnálom, hogy ilyen rövidre sikerült, de nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy kinn van. Majdnem sikítoztam!!! ;) Ez a kedvenc 1D-s történetem és IMÁDOM!!! Nagyon jól írsz!
    Izgatottam várom a következő részt!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :]
      És nagyon szépen köszönöm, hogy számodra ez a kedvenc 1D-s blogod. :]]
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  6. Jajj de jó, hogy van rész!! :DD És nagyon jó lett, attól függetlenül, hogy rövidebb! :)) Várom, hogy felkeljen és ajjj olyan kíváncsi vagyok mindenre!! :D Siess a kövivel, hamar javuljon a gép! :DD
    Ja és: Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de jó, hogy tetszett! :D
      Megpróbálok hozni. :/
      És utólag is köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tyra!!!
      +.+ Oh My God !!!! *-* Istenem annyira imádom, olyan fantasztikus lett. *-* Mást nem tudok sajna írni, mert mennem kell... :// Remélem nagyon hamar hozod a következőt, és meglepi vár nálam. ;) Face-n te vagy T**** ****?? Ha igen, én bejelöltelek G*** Sá*** néven!!! :DD P
      uszillak, leírhatatlanul, IMÁDLAK, Liraa *-*:)
      ________________________

      Köszönöm a megjegyzésedet, nagyon hálás vagyok és bocsánat, hogy kitöröltem a kommentedet, de ha nem haragszol a nevemet nem szívesen látom a blogomon. :))
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. Ja..:$ Ezer bocsánat. :/// De örülök, hogy visszajelöltél. :$
      Nagyon hiányzott a fejezeted. :DD *-*

      Puszillak, IMÁDLAK,

      Liraa*-*

      Törlés
  8. Kedves Tyra!
    Naponta nézegettem a blogodat,hátha kitetted már az új részt,de nem tetted volna.Gondoltam,rendben van,megértem,hogy problémák vannak a gépeddel.Aztán tegnap megint feljöttem,és...az öcsém bejött a nappaliba,hogy miért ugrálok a gép előtt.Megadtam rá a választ:meghoztad az új részt a blogodba!!
    Fantasztikus volt,és megérte rá várni!!Egyszerűen imádom,ahogyan írsz,és természetesen amit írsz.Rajongója lettem a blogodnak^^ A tieddel együtt két One Directionos blogra tudom azt mondani,hogy ez igen,ezt én imádom.Gratulálok,csak így tovább,és remélem,hamar hozod a kövit,mert megöl a kíváncsiság^^
    Ölel:
    Directioner

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dirctioner! :]
      Hogy ilyen reakciót váltott ki az új fejezet annak nagyon örülök. :D
      Örülök a pozitív véleményednek, nem tudok hogy hálálkodni. :] Rajongó? Oh My God! :DD Köszönöm. :]
      Köszönöm! :] Energiát adtál az angol szóbeli vizsgámra, szóval tényleg köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  9. Kedves Tyra.

    Igaz, hogy még mindig nem értem végére a blogodnak (lustaságomnak köszönhetően), de én már így is teljesen beleszerettem, ezért is adok neked most egy kis meglepit: http://prettylittlemiracles.blogspot.com/2012/05/dij-3-4.html

    Puszi, Nancy xxx

    VálaszTörlés